Autorobot Finland Oy

» Palaa

Tiedotteet

19.09.20171000:nnes Autorobot EzCalipre-mittalaite SuomeenTiedoteAutorobot Finland Oy luovutti syyskuun alussa tuhannennen EzCalipre-mittalaitteen Suomeen LänsiAuto Oy Vantaalle. Risto Venäläinen Autorobot Finland Oy:stä huolehti laitteen käyttökoulutuksesta luovutustilaisuuden yhteydessä LänsiAuto Oy:n Vantaan korikorjaamossa. Patentoitu EzCalipre-mittalaite suoriutuu lähes kaikista autonkorin 2/3D-mittaustöistä nopeasti ja kustannustehokkaasti, ja sillä saadaan mitat leveys-, pituus- ja myös korkeussuunnassa.Kuva 1: LänsiAuto Oy:n korikorjaamopäällikkö Perttu Karling ja Autorobot Finland Oy:n kouluttaja Risto Venäläinen kättelevät EzCalipren luovutustilaisuudessa.

Icon image/jpeg EzCalipre_Länsiauto_1.jpg (34 kB) Icon image/jpeg EzCalipre_Länsiauto_2.jpg (35 kB) Icon image/jpeg EzCalipre_Länsiauto_3.jpg (42 kB)

Etsitkö vanhoja uutisia?

Uutisarkistossa ovat kaikki tuoteuutiset, tiedotteet, tarjoukset ja tapahtumat aikajärjestyksessä selattavissa.

» Uutisarkisto

» Tuoteuutiset uutisarkisto